IreneHopehoyopplost

Irene Hope: Frivillig eller ufrivillig deltid?

- Deltidsarbeid får konsekvenser

(01.04.14)

Brudd i farmasiforhandlingene

Det ble natt til torsdag 24. april brudd i tarifforhandlingene mellom Farmasiforbundet/Parat og arbeidsgiverforeningen Virke. Apotekteknikere i Apotek 1, Boots og ikke-kjedeeide apotek er omfattet av disse forhandlingene. Det betyr at det kan bli streik i apotekene hvis mekling ikke fører fram.
24.04.2014

Bekymret for apotekene

I VG lørdag 19. april kommer det fram at Statens legemiddelverk har funnet lovbrudd på 59 av 60 apotek som er kontrollert. Dette gjør lederen i Farmasiforbundet bekymret.
19.04.2014

Krevende farmasi-forhandlinger i Virke

Tirsdag etter påske starter forhandlingene mellom Farmasiforbundet/Parat og arbeidsgiverforeningen Virke. Forhandlingene omfatter medlemmer i Apotek 1, Boots og ikke-kjedeeide apotek. - Farmasiområdet kommet til å bli et av de mest krevende oppgjørene i år, sier Parats forhandlingssjef Turid Svendsen.
10.04.2014

Synlighetskampanjen: Vinnerne er kåret

Den offisielle delen av vårens store synlighetskampanje er over - her er vinnerne av premier for aktivitet, kreativitet og innsendte bilder.
08.04.2014