Irene Hope nov 2015

Irene Hope: Tekniker eller apotektekniker?

- Hver og en av oss må være bevisst på dette.

(08.02.16)

Kjemp for alt hva du har kjært

Hanne Kristin Rohde er tirsdag invitert til medlemsmøte i Lakkegata av Parat NAV, Parat Media, Farmasiforbundet og Tannhelsesekretærenes forbund. Hun har satset, men har hatt noen lange samtaler med seg selv i prosessen.
26.01.2016

Farmasiforbundet inviterer til vin, gryterett og en time med Hanne Kristin Rohde

Tirsdag 26. januar inviterer Farmasiforbundet til vin, gryterett og foredrag i Parats kantine. Hanne Kristin Rohde var leder i politiet i 20 år, hun ble toppleder i Oslo-politiet i 2002 og gjorde seg bemerket som en tydelig, åpen og uredd leder som satte ord på de utfordringene politiet møter i sin hverdag. Hun er i tillegg forfatter, foredragsholder og en engasjert samfunnsdebattant.
16.12.2015

Irene Hope deltok i Stortingets høring om Legemiddelmeldingen

Farmasiforbundets leder deltok i helse- og sosialkomiteens åpne høring om Legemiddelmeldingen på Stortinget den 8. desember. Irene Hope fremhevet apotekteknikernes kompetanse og understreket viktigheten av kundene blir møtt av autorisert helsepersonell. Irene Hopes innlegg starter 57 minutter og 30 sekunder ut i sendingen.
10.12.2015

Beate Borge er årets medlem

Beate Borge (46) fra Sykehusapoteket i Tromsø fikk utmerkelsen "Årets medlem" under Farmasiforbundets representantskapsmøte tirsdag.
25.11.2015